0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

قوانین و مقررات سایت

موضوع فعالیت سایت دنا فون فروش قطعات موبایل میباشد
لطفا قبل از خرید(بدلیل نوسانات قیمت و نوع کیفیت کالا) از طریق تماسی یا واتس اپ استعلام قیمت و موجودی بگیرید.


تذکر: در موارد خاص (مانند تغییرات قیمت ارز یا کمبود قطعه ای خاص در بازار) ممکن است قیمت سایت بروز نباشد و فروشگاه این حق را دارد تا برای هماهنگی پرداخت اختلاف قیمت با خریدار هماهنگی لازم را بنماید و البته در این موارد حق عدم تمایل به پرداخت کاملا با مشتری میباشد و فروشگاه حداکثر طی 48 ساعت مبلغ پرداختی را عودت وجه مینماید.

 

روند مرجوع شدن کالا طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی 7 روز میباشد.
تذکر: لطفا قبل از مرجوع کردن کالا از طریق تماس یا واتس اپ به فروشگاه اطلاع رسانی شود.


لطفا در خرید و انتخاب خود دقت فرمایید. و در صورت خرید اشتباه هزینه ارسال برگشت و ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار میباشد.
در صورت اینکه شرایط گارانتی را دارا باشید فقط یکبار تعویض صورت مبپذیرد و در دفعات بعد سایت مسئولیتی متقبل نخواهد شد.
هزینه های پستی ارسال محصولات به عهده خریدار میباشد و در هنگام خرید بر روی فاکتور اعمال میگردد.
هر گونه تغیرات در ظاهر فیزیکی محصولات آن را از ضمانت و گارانتی خارج میکند.
باد کرد باطری گوشی و تبلت شما به دلیل استفاده ناصحیح ان شامل گارانتی نمی گردد.

 

 

 

 

 

شرایط گارانتی اختصاصی فروشگاه دنا فون:

 


گارانتی تاچ و ال سی دی و موارد مشابه:

درصورت تغییر شرایط اولیه و فیزیکی کالا مخدوش شدن هولوگرام ضمانت برداشته شدن برچسب محافظ ال سی دی و تاچ ویا خم شدن فلت چسب خوردن ال سی دی یا تاچ جهت نصب باعث باطل شدن گارانتی خواهد شد، لذا حتما قبل از نصب ال سی دی، چسباندن یا برداشتن برجسب روی ال سی دی از سلامت کالا مطمئن شوید.


اگر خرابی مشهود در بخشی از ال سی دی یا تاچ وجود داشته باشد، کالا شامل گارانتی شده و در صورت رعایت موارد بند قبل قابل تعویض خواهد بود.
کیفیت نمایش تصویر ال سی دی با توجه به نوع سفارش(اورجینال، اصلی بازار یا تجاری) از سه رده کیفیتی متفاوت خواهد بود و بنا به موجودی در بازار، بالاترین کیفیت موجود به عنوان اورجینال گوشی معرفی شده که جز در موارد خاص، کیفیت بسیار نزدیکی به قطعه اصلی اولیه موجود روی گوشی دارد. کیفیت‌های بعدی به ترتیب کمتر از اورجینال گوشی خواهند بود

 

 

 

 

گارانتی باتری:
گارانتی باتری با توجه به کیفیت انتخابی متغیر خواهد بود، در نسخه‌های اورجینال گوشی که عموما بالاترین کیفیت موجود در بازار را شامل می‌شوند و گاهی حتی از کیفیت نسخه اولیه موجود در گوشی نیز قوی‌تر هستند(نسخه‌های تقویت شده) گارانتی باتری بدون قید و شرط بوده و دنا فون این گارانتی اختصاصی را به عهده خواهد گرفت.


گارانتی باتری اصلی بازار به مدت 3 ماه از تاریخ دریافت کالا توسط شما محاسبه شده و در صورت سلامت ظاهری باتری و عدم شارژ قابل تعویض خواهد بود
• در باتری تجاری، گارانتی وجود ندارد و فقط مهلت ۷ روزه تست سلامت کالا برای تست کارایی باتری موبایل یا تبلت به شما داده خواهد شد
همواره می‌توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت، سفارشات خود را پیگیری نموده و یا از مشاوره رایگان کارشناسان دنا فون استفاده نمایید.

 

 

 

.

0